Alla inlägg den 19 april 2011

Av Stefan Manning - 19 april 2011 20:05

Det blev lite sent från jobbet och gruppträffen på I-trim missades. Men sådant råder man lätt bot på. När man kommer hem drar man på sig löparoutfiten och ger sig ut på en stilla 11 kilometare i det fina vädret.

Rundan blev min gamla vanliga upp till Humlebadet och jag hann fundera en hel del på Badwater. Just nu filar jag ihop på en ekonomiplan. Carina har åtagit sig rollen att bli min skattmästare i detta projekt.

Jag sköter träningen och Hon håller koll på klirret. Ganka bra tycker jag.

Förutom Badwater är det dag att fokusera mer på Midnight Sun Marathon och Båstad marathon. Två riktiga pärlor för marathonlöpare.

Till detta skall läggas ultyraintervallerna den 16 juli. Man är ju rdan i sjunde himlen.

Av Stefan Manning - 19 april 2011 06:17

Det är konstigt. Jag bockar av den ena punkten efter den andra på min to-do-list och ändå har jag en djävla massa att göra. Det här får jag inte ihop. Det börjar smyga sig på enstress även på min fritid, dags att göra något.

Av Stefan Manning - 19 april 2011 06:01

För en gång skull har jag skolkat från träningen. När jag kom hem igår var jag rejält trött och sliten. Jag stämplade in på jobbet redan 04:42 och installerade en uppdatering av vårt system i produktion. Det skulle gjorts kvällen innan, men det sket sig på grund av orsaker jag inte kunde styra.

Sedan hade vi andra emergencys som dök upp under dagen. När jag kom hem så hade jag tänkt att träna. Men det fina vädret gjorde att jag satte mig i hammocken på terassen och tittade ut över Sävedalen som badade i sol. Där somnade jag rakt av. Jag behövde nog den sovstunden. Jag var fortfarande totalt slut när jag gick till sängs kl 9 på kvällen. Det var som om någon hade stängt av en strömbrytare.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards