Alla inlägg den 20 april 2011

Av Stefan Manning - 20 april 2011 12:45

det är bara så härligt att se hur grönska spricker fram på träd och buskar. Sådant värmer min själ.

Av Stefan Manning - 20 april 2011 09:56

Fan vad trött jag blir på personer som blir utsedda till ställföreträdare under chefens bortvaro och utnyttjar detta till att leka ledarskap när chansen ges. Till sake hör att denne person inte har ett uns av ledarskaptalanger. Nu tar jag på mig hörlurarna för att slippa höra detta totalt ralanglösa tjafs. Tack Spotify för att Du finns.

När min boss kommer tillbaka skall jag ta honom i hampan och klara ut att om han över huvudtaget gör om detta så skall jag sätta mig på honom...  grrrr....

Av Stefan Manning - 20 april 2011 06:57

Så var dagens styrketräningspass avklarat. Jag hittade en maskin för att göra tåhävningar. Se om jag på sikt kan få bukt med fossingen. Jag skall även ta reda på lite mer övningar för ond fot.

Av Stefan Manning - 20 april 2011 05:48

Kände i morse en liten lätt värk i foten. Kanske tog jag i lite för hårt igår. Jag måste nog lugna ner det hela lite grann. Har inte lust att få ett nytt TEC igen. Nu skall det bli styrketräning och då skall min fot få lite särskild uppmärksamhet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards