Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Stefan Manning - 11 maj 2011 13:54

Om tre veckor, så skall jag var ledig en vecka. Det är baske mig inte dag för tidigt. Tricket blir att förtränga jobbet totalt under denna period.

Och jäklar vad det skall tränas då. Låt sin skall jag köra ultarintervall XL eller Mitt i Borås triathlon?

Av Stefan Manning - 11 maj 2011 10:52

Jag funderar på att ha en läsardag. Just nu ligger det drivor med allsköns tidningar som jag inte hunnit plöja igenom. dessutom har jag två böcker och ett par till är på väg.

Har jag inte tid att läsa måste jag ju på något sätt ta mig denna tid, speciellt när lektyren handlar om löpning.

Det lutar åt kommande fredag.

Av Stefan Manning - 11 maj 2011 06:51

Så där ja! Nu fick man även till ett styrketräningspass efter allt installerande. Då får ju dagen betraktas som räddad i och med detta.

Jag körde det vanliga med inriktning på överkropp. Jag märker att det inte är riktigt lika plufsigt som förut. Alltid någt. Innan jag började styrketräna kunde man hör hur slappt skinn fladdrade i motvinden. slut på det nu.

Av Stefan Manning - 11 maj 2011 05:20

Börjar jobba tidigt idag. En installation som skall göra nu på morgonkvisten. Sedan blir det en kort styrketräning, jag skall ju orka med LEK ikväll, som har finbesök.

det blev en lång dag igår och det blir en långa dag idag. Men på fredag blir det vila.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards