Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Stefan Manning - 13 maj 2011 21:35

Nu börjar mina hjula att sakta in, så nu kan jag nog dra till sängs. Jag vill vara i form i morgon och inte tillbringa en dag med huvudvärk. God natt kära läsare.

Av Stefan Manning - 13 maj 2011 18:20

Jösses! När jag kom hem idag så var jag så himla speedad. Det har varit stressigt denna vecka, mer än vanligt. Men jag märkte det inte själv när förrän jag satt i bilen på väg hem. Jag upptäckte att jag körde slalom på E20 i 140 km/h!! Men hallå! Vad sysslar jag med. Jag har inte känt så här under veckan, men nu plötsligt skenade allt. Ungefär som någon batteridriven grej varv upp en kort sekund innan batteriet tar slut.

Pulsen gick på högvarv och jag kände bara hur hjulen inombords snurrade  för fullt. En reaktion på att det blir helg? Denna gång blev jag lite mörkrädd själv.

Så min planerade läskväll är lite i gungning. Jag har försökt lägga mig ner att läsa men kan inte koncentrera mig. Usch!

Jag skall göra ett nytt försök om en stund.

Av Stefan Manning - 13 maj 2011 07:31

Nu har jag beställt två par skor från Startfitness i England. Det blev åter ASICS Nimbus. En normalstorlek (42,5) och en modell 2E (wide fit). Nu är det bara att vänta in dom sedan kommer det att gallras vilt bland gamla pjuck.

Det är märkligt egentligen. Jag betalar 1823 svenska spänn för dessa två par inklusive frakt. Här i Svedala får jag pynta 1900 spänn för ett par. Aldrig jag köper i Sverige så länge det är så mycket dyrare.

Väntar nu otåligt på dessa så att jag får inviga dom...

Av Stefan Manning - 13 maj 2011 05:41

Återigen fredag. Det innebär vilodag, i alla fall från löpningen. Lite vila får man ha. Imorgon skall jag ut och spränga 1000 km vallen. Däremot skall jag ner till Kraftkällarn och spänna kroppen lite. Ikväll skall det bli läsning. Nu har jag ju hur mycket som helst att plöja igenom, det skall bli kul och det skall bli inspirationsrikt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards