Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Stefan Manning - 20 maj 2011 22:26

En riktigt lång dag är till ända. Jag har varit på Göteborgsvarvets nummerlappsmässa och hjälpt till att kränga kompressionskläder för 2XU. Hade inte det blekaste om hur detta skulle gå till eller hanteras. och än mindre säljerfarenhet Men märkligt nog gled jag in i denna roll. Och jag upptäckte att jag kunde svara på frågorna som ställdes. Det var ju bara att berätta om sina egna erfarenheter. Denna kväll blev jag faktiskt överraskad över mig själv.

Men kul var det. Nu är jag trött och skall ner i bingen. Imorgon skall jag springa in till Slottskogen

Av Stefan Manning - 20 maj 2011 11:40

Just nu ägnar jag min luncrast åt att göra research för Badwater och kolla upp ironmantrippeln i Lehnsann. Jag har även planerat min väg in till Slottskogsvallen imorgon. Ca 16 km enligt Eniro.

Av Stefan Manning - 20 maj 2011 07:01

Tog bussen till jobbet idag. Jag har inte lust att bröta in med bil till nummerlappsutdelningen på Göteborgsvarvsmässan. Av den anledningen tog jag bussen. Inte mitt favoritalternativ, måste jag säga. Men ibland har nöden ingen lag.

Av Stefan Manning - 20 maj 2011 00:10

Redan ny dag. Den kommer att bli lång. Först fyra timmars sömn, sedan till jobbet och därefter till Göteborgsvarvsmässan, där jag på eftermiddag och kväll skall stå i en monter och hjälpa till med lite försäljning. Rena ultraträningen det här.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards