Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Stefan Manning - 30 maj 2011 21:31

Nähäpp! Slutlekt vid datorn. Nu skall jag plocka ihop grejerna till morgondagens och månadens sista löppass. En lite transportlöpning till jobbet. Jipiii...!

Av Stefan Manning - 30 maj 2011 21:24

Idag fick jag hem mina löparskor från startfitness. Fast ena paret var fel, det var Womens model. Men det löste sig. Carina kunde konstatera att dom skorna satt som en smäck på Hennes fötter. Ett litet leende och saken var klar. Jag behöver inte returnera det paret.

Viodare fick jag den sista boken jag har beställt - Running hot av Lisa Tamati. Nu är allt hemma. Bara att starta verkstan.

Av Stefan Manning - 30 maj 2011 12:42

jag kunde inte hålla mig, så jag drog ut på en liten lunchpanna. Inte långt alls. Det hela blev 7,3 km. Löpningen kändes jättebra och jag tyckte inte alls att jag tog utan försökte hålla ner farten för jag tänkte springa till jobbet imorgon. Snittempot var 6:04. Nu mår jag bra.

Av Stefan Manning - 30 maj 2011 06:52

Så var dagens styrkepass avklarat. Lika boring som vanligt och lika nödvändigt. Jag beundrar dessa gymråttor som kan tillbringa timmar där. Men å andra sidan dom kanske tycker det är boring att springa och skakar på huvudet åt mig som tillbringar mina timmar på landsvägen. Olika falla ödets lotter.

Av Stefan Manning - 30 maj 2011 05:45

Nu är vi inne i en kort arbetsvecka. Jag tillhör de lyckliga som kan ta ledigt på fredag. Dessutom är jag ledig nästa vecka också. Ledigheten skall utnyttjas till återhämtning och träning.

De tre kommande dagarna kommer att bli intesiva, men whatever. Det får ju gå.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards