Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Stefan Manning - 1 juni 2011 20:28

Nu har jag kommit tillbaka efter ett löppass tillsammans med Carina. Jag invigde mina nya löparskor som kom igår. ASICS Nimbus 13. En helt nysläppt modell. Den skild sig från min gamla modell 11 genom att själva skon var lite mjukare och därmed satt bekvämare på foten. Jag körde med samma typ av snörning som på Nimbus 11, men upptäckte att skon glappade lite i hälen. Imorgon skall jag köra ett nytt pass och då ändra snörningen lite.

Men jäklars vilken skön sko det var!

Av Stefan Manning - 1 juni 2011 16:39

Tam, tam, taaaaa! Äntligen ledig och det skall jag vara resten av veckan och nästa vecka. Allt vad jobb heter förträngs härmed på stående fot. Jobbtelefonen är avstängd och kvarlämnad på jobbet. Likadant med min jobbdator. Är man ledig, så är man ledig. Så skulle fler mänmniskor behöva göra när de går på ledighet.

Av Stefan Manning - 1 juni 2011 13:28

En halvtimma kvar av arbetsvecka. Nu börjar det bli lite svårt att ge sig på nya saker. Just nu är det tvärtom, jag håller på att trappa ner.

Kan knappt bärga mig nu, jag har väntat så på denna ledighet.

Av Stefan Manning - 1 juni 2011 06:48

Det är ju banne mig inte riktigt klokt, detta. Nu är det redan juni månad. Jag tycker det inte är så länge sedan som jag stod på en terass och sa gott nytt år till Carina. Var tar tiden vägen? Är det bara jag som tycker att tiden rusar iväg?

Av Stefan Manning - 1 juni 2011 05:35

Jaaa! Äntligen onsdag! Sista arbetsdagen denna vecka, sedan är det långledigt. Dessutom är jag ledig hela nästa vecka också, så för min del kommer jobbet att förträngas ända fram till den 13 juni.

Sova och träna står på schemat och inte minst lika viktigt Carinas 50 årsdag. den dagen är lika viktig för mig som den är för Henne.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards