Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Stefan Manning - 3 juni 2011 22:56

En timma till första start. Nu känner jag mig laddad. Min längtan till Badwater dirver mig och som peppning har jag suttit och titta på Badwaterfilen The Distance of Truth. Jag har gett mig fan på att jag skall starta där om fem år.

Nu skall jag ner och vispa ihop lite perpeteum och dra på mig kläder. Snart ger jag mig ut i Partillenatten. Yiihaaa!

Av Stefan Manning - 3 juni 2011 17:39

Drygt 6 timmar kvar till take-off. Allt är på plats nu. Det är bara att slappa fram tills dess. Börjar bli mer och mer otålig på att få starta nu. Skall försöka sussa någon timme ikväll innan jag ger mig ut.

Av Stefan Manning - 3 juni 2011 11:59

Uppladdningsluch blir blodpudding med lingonsyly och juice. Senare åker nog en vitargo carboloader ner i hyddan också. Jag skall under eftermiddagen göra proteinpannkakor också.

Av Stefan Manning - 3 juni 2011 10:34

Nu är förberedelserna för ultraintervall XL igång. Vid midnatt så smäller det. Jag skall baka proteinpannkakor, tvätta kläder så att jag har lite ombyten och lägga fram allt . Det gäller att minimera ledtiden mellan intervallerna så att man hinner vila så mycket som möjligt. Det skall bli skitkul att få prova detta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards