Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Stefan Manning - 5 juni 2011 20:04

Nu är det varmt, men inte på långa vägar som i Badwater. Jag har 25 grader på utsidan. I Badwater är det den dubbla temperaturen. Det gäller att tåla värme helt enkelt.

Av Stefan Manning - 5 juni 2011 18:37

Jag har hållt på med grillen idag, men allt annat än att grilla. Jag var tvungen att reparera denna efter att den ha blåst omkull. Och det tog mig nästan två timmar att få dit de två skruv som lossnat. Jag fick demontera en ansenlig del av grillen för att komma åt och sätta tillbaka dessa två skruvar. Vilket slit.

Av Stefan Manning - 5 juni 2011 08:31

Så här dagen efter sitter man med ett leende och tänker tillbaka på gårdagen. Jag kan inte få in att jag sprang så jämnt. Eftersom jagg sprang 21,4 km på 2:20 så måste halvmarapasseringen ligga på 2:18 och 2:19.

Hur i h-e skulle man kunna vara missnöjd med sådant? Att jag fått till detta med kost och näring är det inget snack om. Att jag sedan har trott på mina kompressionkläder är en sak, men jag kunde inte ana att dom hade denna stora betydelse. Jag skall inventera lite och skaffa fran ytterligare kompressionkläder för att komplettera garderoben. Dom är dyra - ja! Men det funkar, vilket jag fick bevisat igår och då är dom värda alla pengar. Ingen stelhet i benen idag, jag har haft på mig mina lösa kompressionvader. Inga blåsor på fötterna, eftersom jag använt sportslick.

Jag känner mig helt enklet jäkligt fräsch

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards