Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Stefan Manning - 14 juni 2011 07:44

Jag begriper mig inte på alla dessa pappskallar som måste gå OCH surfa med sina mobiler samtidigt. De är fullständigt inne i sitt surfande och ser fan inte vart dom går eller har någon koll på sin omgivning. Vad är det som är så djävla viktigt att man inte kan låta bli telefondjäveln under en förflyttning? Fy fan för dessa svagsinta personer. Igår var det en sådan flane som försökte trampa av mig hälsenan. Och hade det varit legalt så skulle jag smällt till telefonjäkeln så att den gick i backen och i tusen bitar.

Sedan finns ju kategorin undulatskallr som skall göra samma sak med de cyklar eller kör bil.

Av Stefan Manning - 14 juni 2011 07:42

Igår när jag sprang in till jobbet slog det mig hur många cyklister jag mötte som inte hade hjälm på skallen. Utan överdrift så var det över hälften. Hur kan man vara så dum?

Av Stefan Manning - 14 juni 2011 04:56

Sitter här igryningen och installerar uppgradering av systemet för en land. Att man skall behöva kliva upp i grisottan för sådant. Det djävligaste är att jag skall upp samma djävla tid på torsdag också, då har vi ett annat land.

Jag var trött igår när jag kom hem. Jag tog ett glas vin och låg i soffan och snackade med Carina i en timma. Sedan gick jag upp och hoppade i sängen och sov klockan runt. Så jag var himla tacksam att jag hade fått sprungit till jobbet på morgonen. Det är bara att bita ihop denna vecka. Sedan väntar två veckors ledighet, som skall vara klart befirad från en massa måsten.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards