Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Stefan Manning - 17 juni 2011 21:11

Tam-tam-taaa! Två veckors ledigt. Vila, hård träning, strapatser och annan avkoppling. Det skall bli himla skönt.

Jag skall passa på att läsa och skaffa ny mobil också.

Av Stefan Manning - 17 juni 2011 10:26

En halv dag kvar. Sedan två veckors ledighet. Total förträngning av jobb gäller och jag kommer att nacka den som försöker prata jobb med mig och även den som försöker ringa mig från jobbet.

Av Stefan Manning - 17 juni 2011 07:47

Ja, jag vet att jag är en pryltok. Men lik förbannat behöver jag utöka sortimentet. Jag behöver kompressionskläder - ytterligare ett komplett set, så att jag har en uppsättning vita och en uppsättning svarta kläder., en multisportrygga med ett litet mer avancerat vätskesystem än de Nathan löpryggor jag har idag. En bättre ökenkepa som håller bkakappan bättre på plats, så att den inte fladdrar iväg för vinden. Då är det inte mycket solskydd. Plus ett par andra små detaljer.

Naturligtvis är detta för att underlätta vägen till Badwater

Av Stefan Manning - 17 juni 2011 05:39

Nu är det sista arbetsdagen innan två veckors ledighet. Dags att skriva lite överlämningsdokument till mina kollegor. Kl 15:00 startar förträngningen av detta stället.

Då skall jag fokusera på Skatås-All-In för det första, sedan Båstad Marathon. Jag skall handla lite prylar tills imorgon, grillkol etc.

Min ledighet skall bestå av två huvudaktiviteter: träning och att läsa.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards