Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Stefan Manning - 25 juni 2011 23:18

Tack gode gud att denna dag är över. Jag har verkligen bitit ihop och haft detta som en vilodag. Det har verkligen kliat i mig att ge sig ut och springa. Denna dag har segat sig fram.

Imorgon skall jag ut, det är ett som är säkert och det blir nog backe - upp till Kåsjön.

Av Stefan Manning - 25 juni 2011 15:03

Nu har jag skickat efter mer Perpeteum och jag skall även prova deras nya produkt Perpeteum Solids. Istället för att dricka och släpa med sig en vätskerygga, så kan man stoppa i sig en tablett då och som innehåller samma näring som drycken. Kan vara tillämpbart på 48 timmars i augusti.

Jag har mer och mer fastnat för Hammers produkter och tycker att sportdryckerna HEED och PERPETEUM (för långa distanser) funkar klockrent. Framför allt vid långa pass har det var outstanding.

Av Stefan Manning - 25 juni 2011 12:52

Jag vill ut och springa, men jag skall vila idag. Sliter som ett djur med mig själv för att hålla mig inne. Det här är verkligen en utmaning. Jag skall klara det.

Av Stefan Manning - 25 juni 2011 10:48

Då var årets största fyllehelg över för detta år. Idag är det lugnt ute då dom flesta sover ruset av sig.

Det blir lite svårt att upprätthålla disciplinen och ta en vilodag idag. Jag skall göra vad jag kan för att hålla mig undan löparskorna. Men det blir fanimej inte lätt detta...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards