Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Stefan Manning - 30 juni 2011 23:35

Dags att lägga sig och läsa. Just nu är det Lisa Tamatis bok - Running hot, som är under luppen.

En bok om en viljestark tjej som sprungit en hel del i öknen och naturligtvis i Badwater.

Av Stefan Manning - 30 juni 2011 17:06

Jag väntar på en paket från Hammer Nutrition som skulle anlänt idag. Jag har följt sändningen på webben och såg att den kommit till Göteborg idag kl 07:42.

I eftermiddags satte jag mig och tog en titt på en löparfilm. När jag efter den gick in och kollade status igen, står det att man hade försökt leverera denna kl 15:40 och att då var det ingen hemma.

Dom ljuger fanimej så dom tror sig själva. Jag satt ju hemma och kollade på TV! Det ringde inte på telefonen och det plingade inte på dörrklockan. Och den dörrklockan väcker ta mig fan döda. Vilket innebär att fanskapet till chaufför ljuger.

När jag ringer till dom så säger dom att det är levererat. För det är väl inte så att ufo:t till chaufför har känt på dörren till trapphuset - konstaterat att det är låst och sedan dragit? Tror inte att en med körkort är så dum. Jag tror att fanskapet har fuskat.

Nu får jag välja på att åka till deras terminal och hämta det eller vänta till måndag! Och detta är en expressförsändelse. DHL kan ta sin logistik och köra upp i arslet! Vilket djävla skitbolag. Det är ju Teliaklass på dom....

Av Stefan Manning - 30 juni 2011 15:52

Jag tvättar och står i. Lite allmänt pyssel inför lördagens mara. Det kan i alla fall vara skönt med lite rena kläder under loppet. Jag har använt dom ganska hårt fram till nu. Har även passat på att montera skyddsfilm på min nya mobil.

Den skall torka och härda nu och får inte användas på 12 timmar. Inga problem för mig att vara utan telefon denna tid.

Av Stefan Manning - 30 juni 2011 11:02

Ikväll startar forallyt. Ni som har läst Stephen Kings roman - Marathonmarschen. Vet vad det handlar om. Deltagarna skall gå i en konstant fart av 5 km/h, tills bara en återstår. Skillnaden från boken är att de som bryter inte blir skjutna. Ingen paus, inga uppehåll. Endast 25 minuter per dygn för toalettbesök. Tuffare än vad det låter.

Läs mer här: http://fotrally.se/temp/index.html

Av Stefan Manning - 30 juni 2011 10:00

Idag skall jag tvätta och förbereda lite inför Båstad. Annars skall det bli en slappardag med ett varierat innehåll. Jag har lyckats läsa igenom tidningshögen och återvänt till min bokhög.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards