Alla inlägg under juni 2011

Av Stefan Manning - 23 juni 2011 10:55

Redan torsdag. Vaknade upp efter att ha sovit hårt i natt, strax innan Carina skulle till jobbet, men gick tillbaka till sängen och somnade om. Jag vaknade inte förrän halv elva.

Tyvärr måste jag säga att det inte är större kvalitet på sömnen. Trots att jag sovit såpass länge känner jag mig inte utvilad.

Av Stefan Manning - 22 juni 2011 11:31

Ett bra sätt att få lite ro ikroppen är att ge sig ut på en löptur. Precis det jag gjorde idag. 11,4 km blev det och det var den gamla vanliga rundan för min del. Skulle vilja springa lite mera, men jag vill spara lite krafter till kvällens träff med LEK.

Av Stefan Manning - 22 juni 2011 07:44

Nu skall man köra den neggiga stilen. Igår var det årets ljusaste dag. Nu vänder det och går mot mörkare tider. Näe! Fy fan vad det lät illa. Vi njuter av denna tid så lände det går istället, för Thomas Ledin är helt rätt ute i sin låt, när han sjunger att sommaren är kort.

Av Stefan Manning - 22 juni 2011 07:29

Igår kväll var det styrelsemöte med IK Jogg hemma hos oss. Vi satt i uterummet och betade av dagordningen. Nu skall jag bara skriva styrelseprotokoll och ett nyhetsbrev. Sedan är alla måsten klara.

Av Stefan Manning - 21 juni 2011 12:22

Så där ja. Nu är ordningen återställd. Har precis kommit hem från ett 12 km långt distans pass. Det var det första passet sedan Skatås All In. Löpningen kändes bra och jag hade pigga ben. Kan vara att man kroknade lite lätt de sista kilometrarna eftersom jag inte hade vätska med mig ut, men det är ju i och för sig inte så konstigt. Snittemot låg på 6:26/km. Helt OK.

Det var härligt att få springa i en hård motvind. Klart karaktärsdanande.

Av Stefan Manning - 21 juni 2011 10:15

Nu har jag också klivit in i smartphoneträsket. Igår var jag och Carina och skaffade nya telefoner. Vi var milt uttryckt sjukt irriterade på den vi hade. Flera gånger om dagen fick vi alltid "SIM Inaktivt". Jag var när och kasta ut telefonaset genom fönstret.

Men nu är det ett minne blott. Igår var vi i Telenorbutiken och förlängde våra abonnemang och bytte telefon. Numera är jag ägare till en Ericsson Experia Arc. Jag inser att det är en helt ny värld som öppnar sig. Så jag skall imorgon sätta mig ner och set till att allt blir som jag vill ha det. Idag skall jag plocka undan lite eftersom vi skall ha styrelsen för IK Jogg här hemma. Vi måste ju ha någonstans att sitta.

Men imorgon skall jag leka mer med den nya prylen.

Av Stefan Manning - 21 juni 2011 08:15

Vaknade återigen med sprängande huvudvärk och ett blodtryck modell djävligt högt. Bara att ligga still och försöka se glad ut.

Av Stefan Manning - 19 juni 2011 17:19

Robert och Stina droppade in en liten stund på en snabbfika. Det passade utmärkt för jag var ganska kaffesugen. Det verkade nästan som han hade läst mina tankar.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards