Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Stefan Manning - 1 juli 2011 21:35

Nu sitter jag på hotellet och kopplar av med en pre race öl. Det ser att bli regn när starten går och sedan skall det under dagen bli bättre. Kommer att bli lite mitt att välja rätt kläder imorgon.

Av Stefan Manning - 1 juli 2011 14:32

De sista förberedelserna är gjorda inför Båstad. Nu är det bara att invänta startskottet.Vädret ser inte ut att bli det bästa, men det skiter jag i. Det skall i alla fall bli intressant att prova de nya perpeteum solids. Dvs, min perpetuemdryck i tablettformat.

Av Stefan Manning - 1 juli 2011 11:33

Ni som vill följa mig imorgon i Båstad kan göra det via SMS. SMS:a BM 57 (glöm inte mellanslaget) till 72700. Kostar 25 pix. Det skall också bli webbsändning därifrån har jag förstått.

Av Stefan Manning - 1 juli 2011 11:23

Men hallå! Kan vädermakterna bestämma sig vilket väder det skall vara imorgon? Varje dag har jag flera olika bud. Allt ifrån regn till sol. Jag vill inte ta med mig hela löpargarderoben.

Av Stefan Manning - 1 juli 2011 11:18

Jag fick fan i mej åka ut till DHL:s central idag och hämta mitt gods. Ursvagt. När jag fick kartongen, så jag en lapp där man kunde läsa följande: "Hittar ej".

Hur många som helst av min vänner och bekanta har hittat hit. Med eller utan GPS. Men multinationella logistikföretaget DHL, klarar inte av det.

Hoppas inte att dom dyker upp med en kundenkät, för då skall jag sänka dom en bra bit under nollnivån.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards