Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Stefan Manning - 6 juli 2011 16:25

Minsann, minsann. När jag kom hem från jobbet var det gödslat med tidningar i brevlådan. Marathonlöparen, Runners World och Allt om historia låg där. Nu är det riktigt läge att vila sig efter lunchlöpningen och lägga sig på terassen och läsa igenom blaskorna.

Av Stefan Manning - 6 juli 2011 16:20

Det känns just nu grymt bra. Jag har fått på någhra goa löppass denna vecka, trots att jag var stel som en pinne efter Båstadmaran i lördags. Men det går ju att komma igång ändå. Man behöver inte vänta på att stelheten skall försvinna.

Som pricken över i, funderar jag på att ta en morgonlöpning till jobbet imorgon. Annars får jag vänta till kvällningen med löpning och det vete fan om jag vill.

En annan fördel är att träningen görs tidigt och att jag planerar vila på fredag. På så sätt blir det ju nästan två dagars vila, så att säga.

Av Stefan Manning - 6 juli 2011 13:34

Det blev en varm tillställning idag när jag gav mig ut på en extra lång lunchrunda. jag har ju en hel del komptid i min tidbank till förfogande. Det var klarbblå himmel och solen gassade. ca 24 grader varmt. Inte så varmt som jag vill ha det men det får duga. Även denna lunchlöpning gick turen till kajplats 800/801 långt ute på en pir. På vägen tillbaka tog jag en sväng ute på en ö som funkar som containerhamn.

Totalt blev det 14,8 km löpning i härligt väder. Nu känner jag mig som en ny människa igen.

Av Stefan Manning - 6 juli 2011 06:18

Fick ett nyhetsmail från Badwater där de skrev att ett nytt webseminarium skall ordnas imorgon. Det blir någonstans mellan 14:30 och 15 svensk tid. Så var snäll och stör mig inte då.

Av Stefan Manning - 6 juli 2011 05:32

Skickar en liten hälsning från hamsterhjulet. Jag har precis fått i mig en kopp kaffe. Detta livselixir. Det är nästa så man känner hur livet återvänder till kroppen. Det blev lite väl långt igår. Men... äääh! Vad gör det? Jag fick ju springa och det är faktiskt det som räknas.

Allt verkar OK i våra system också. Då kan jag nog ta en kaffe till....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards