Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Stefan Manning - 27 juli 2011 21:49

Inne igen efter en underbar lugn stund ute på terassen efter en go löptur och en härlig dusch. Carina klippte håret på mig - jag kände mig som ett mods. Till slut hamnade jag i däckstolen med en öl i näven. Carina låg i den andra med ett glas vin. Där låg vi och skådade solnedgången. För ett obeskrivligt underbart ögonblick infann sig en stund av total harmoni och avkoppling. Stunder vi inte är bortskämda med.

Av Stefan Manning - 27 juli 2011 20:17

Så där ja. En härlig löptur till Humlebadet i kvällssolen. Kändes inte lika flåsigt som igår. Det känns så rutinmässigt nu när jag springer (jag vet inte riktigt hur jag skall uttrycka det). Börjar få ordning på pulsen och nu börjar jag även fundera ut hur jag skall lägga upp 48 timmars. Planer smids när jag springer.

Av Stefan Manning - 27 juli 2011 16:00

Nu är jag klar på jobbet för idag. Jag skall bara överleva två dagar till, sedan är det semester. Nu blir det ut på terassen för återhämtning och uppladdning för ett lugnt löppass...

Av Stefan Manning - 27 juli 2011 07:51

Onsdag = lillelördag. Men när denna dag är över har halva veckan gjorts. Semestern närmar sig med stormsteg. Jag väntar och jag väntar och jag väntar....

Det skall bli en semester utan några måsten. Jobbet kommer att klippas av obönhörligt. Jobbtelefonen kommer att vara avslagen och jag kommer INTE att kolla jobbmail eftersom det finns ingen anledning till detta. Jag är ju ledig och i min värld betyder ledighet att jag inte skall jobba. Vem tackar mig för att jag är "tillgänglig"? Det här är saker som folk själva har skapat.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards