Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Stefan Manning - 28 juli 2011 21:08

Tog en öl nu på kvällen som lite avkoppling. Det skulle jag inte ha gjort. Den rackarn sköt rätt upp i skallen.

Sensmoral. Kör Du slut på Dig själv ender ett löppass under en diet - drick inte öl på kvällen. Tråkigt men sant.

Av Stefan Manning - 28 juli 2011 20:41

När jobbet var slut idag, stack jag ut på en löprunda. Att jag går på minuskalorier märktes med all önskvärd tydlighet idag. Jag klappade igenom fullständigt och hela passet blev apsegt, trots att jag bara sprang 11,3 km.

Jag hade 15-20 slag högre i puls för att hålla samma tempo som igår. Kalla fakta. Jag får nog ta det lugnt medan jag skalar av mina 5 kilo som jag svällt upp. Bland annat genom att hålla mig till korta rundor på 10-12 km och i ett lugnt tempo.

Av Stefan Manning - 28 juli 2011 13:13

Nu har jag fått all min kurslitteratur till min distanskurs i höst - Kost vid träning 15hp. 5 kg böcker att plöja igenom. Det är inte lite att läsa. Så snart jag läst färdigt min ultrabok, skall jag sätta igång och plöja igenom detta digra material. Jösses! denna kurs verkar ju pluggintensiv!

Av Stefan Manning - 28 juli 2011 07:44

Torsdag och näst sista arbetsdagen har startat. Nu blir det hårdkörning idag igen, men jag börjar äntligen se ett ljus i tunneln. Jag har grymt mycket att göra. Så är det alltid när jag skall gå på ledighet. Jag kan inte minnas när jag bara stängde butiken och gick iväg. Det har alltid varit kalabalik eller strul.

Hur som helst så ser jag fredag klockan 16 framför mig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards