Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Stefan Manning - 24 augusti 2011 16:57

Nu har jag äntligen fått packat ihop allt som skall med till Skövde Ultra. Det känns som utrustning för en hel bataljon. Det blir mycket kläder eftersom vädret kommer att bli ostadigt och jag vill ta höjd för alla eventualiteter.

Dessutom tar jag med ett partytält som jag tänkte ha och sitta i mellan varven och i samband med detta vill jag prova lite olika saker. Jag skall bland annat ha en 15 litersdunk färdigblandad Perpeteum. Nu skall jag på allvar se vad denna produkt går för.

Det som återstår är att dra ner till Willys och köpa ett sexpack ultraöl.

Av Stefan Manning - 24 augusti 2011 09:27

Nåja, jag fick ju sova några timmar till. Tack så jäkl mycket för det. Men nu skall jag försöka ta till vara denna dag. Det blir den sista heldagen i ledighet här hemma. Sedan bär det mot Skövde.

Nu skall jag i alla fall försöka få i mig lite kaffe.

Av Stefan Manning - 24 augusti 2011 03:44

Vaknar upp mitt i natten och är klarvaken. Tack så djävla mycket för det. Att man inte kan få sova i fred. Jag skall nog vra vaken så det räcker till helgen. Ge mig min sömn tillbaka för helvete!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards