Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Stefan Manning - 25 augusti 2011 12:02

Som vanligt kan man följa mitt harvande i Skövde. Här får Ni en länk, där Ni kan se hur jag ligger till. Den uppdateras var tredje minut. Wish me luck...

http://www.jogg.se/Misc/LiveResultat.aspx

Av Stefan Manning - 25 augusti 2011 11:45

Äntligen börjar 48 timmars att närma sig. Jag Gör nu de absoult sista momenten innan avfärd.

Det  skall bli himla skönt att få komma in i bubblan igen och besöka sig själv. Jag har med mig båd MP3 musik och ljudbok. Vidare ett rejält lass med kläder och näring jag skall stopp i mig.

Det främsta syftet med helgens tävling kommer att vara att stämma av hur jag ligger till rent träningsmässigt mot olika cutoff- och maxtider för olika lopp. Utifrån det se vad jag behöver göra för att nå eller förbättra mig. Vidare vill jag sätta en rutin för näringsintag och kartlägga hur jatg egentligen vill ha min support den dagen 2016 då det är dags.

Jag kommer att blanda dryck med mera uppe i Skövde på hotellet och göra de sista sakerna.

Vad det blir för distans? Ja, det får vi se när slutskottet går. Jag kan säga så mycket att det kommer att bli längre än ett marathon i alla fall. Jag tycker inte om att spekulera i resultat innan tävling och tänker inte göra det heller.

Under sådana här långa lopp går det inte att spekulera i någonting. Vad som helst kan hända och det är lite det som är tjusningen.

Av Stefan Manning - 25 augusti 2011 10:51

Det blir TEC100 nästa år. Nya tävlingledare har trätt fram och tar över. Så den 14 april nästa år står jag på startlinjen igen och då skall jag igenom hela distansen och därmed skaffa en inteckning i Badwater-CV:t

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards