Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Stefan Manning - 30 augusti 2011 19:50

Nu har jag packat träningsväskan för inomhusaktiviteter. Jag tänkte köra ett styrkepass imorgon bitti och om jobbet tillåter ett spinningpass på lunchen. Det börjar ju bli dags att trampa upp sig lite inför Rosa Dygnet.

Av Stefan Manning - 30 augusti 2011 14:30

Jag kan konstatera att Göteborgsvarvet och Köpenhamns marathon inte går på samma helg för en gångs skull. Hmmm...  Det här tål ju att fundera på lite. Börjar känna mig lite sugen igen efter helgens mentala genomklappning...

Av Stefan Manning - 30 augusti 2011 07:17

Hurra! Ultraintervaller på gång! Lördagen den 12 november är det dags igen för den mycket roliga träningsform. Då skall man springa 10 km åtta gånger med 3 timmars mellanrum. Första start går 00:00 på lördag. Djävligt kul träningsform och en bra genomkörare inför Bislett två veckor senare.

Denna aktivitet kan alla vara med i. Man kör den på en egen bana hemmavid och man kan välja att bara köra några enstaka intervaller, man behöver inte köra alla.

Läs mer: http://www.jogg.se/Forum/Trad.aspx?subid=20047

Av Stefan Manning - 30 augusti 2011 05:41

Det kan nog vara bra att hålla sig stilla. Blåsa i hälen gör sig fortfarande påmind. Jag klippte ner den efter loppet och plåstrade om den, så det ömmar lite när man sätter ner foten. Dessutom tog jag ur linserna igår kväll och nu går jag med brillor en till två dagar innan jag monterar nya linser.

Nu tar jag tillfället i akt och anpassar mig till vardagen. Det krävs några dagar innan jag kommer in i vardagskoman.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards