Alla inlägg den 3 september 2011

Av Stefan Manning - 3 september 2011 20:02

Jag har varit hemmasupport idag när en ny återförsäljare går live. Lite färdtekniker. svara i telefon och göra små fix i systemet. Problemet var att dom jäkla spånen inte meddelade mig när man la av, så jag blev förbannad och gav mig ut på en löptur istället.

Den startade lite småsegt, men sedan kom lunket tillbaka och allt kändes frid och fröjd. Jag sprang en extrarunda inne i Kåhög och under sökte en ny väg. Man skall ju variera sig heter det. Totalt så kutade jag 14,12 km, vilket jag defenitivt inte är missnöjd med. Bra avslutning på dagen.

Av Stefan Manning - 3 september 2011 14:48

Har varit mycket jobb idag. Telefonen har ringt ovanligt mycket. Whatever! Jag fyller på ganska bra i kompbanken i alla fall. Och jag har vid sidan av kunnat glutta lite på friidrotts-VM. Väntar bara på slutsignalen, som i mitt fall blir ett startskottet för ett löppas.

Av Stefan Manning - 3 september 2011 08:13

Jaha. Sverige förlorade tydligen igårdagens fotbollsmatch. Nu börjar det jobbiga. Detta djävla ältande och analyserande. Kom igen nu! Alla lag kan förlora och spelar man inte på topp så vinner man.

Men det patetiska media samlar nu ihop, på samma sätt som Sauron samlade sina styrkor i Mordor, alla upptänkliga reportrar som skall vända ut och in på detta.

Rita streck och pilar på TV-skärmar och spy upp olika teorier om varför det gick som det gick. Och man kommer hitta en uppsjö av förklaringar. Zlatan hade navelludd, chippen hade inte putsat skorna, Elmander hade glömt duschschampot hemma.

Men hur mycket det nalayseras och tjafsas, så likförbannat är resultatet 2-1 till Ungern. Gå vidare! Det fick jag göra efter Skövde ultrafestival och det borde alla överbetalda spelare, experter etc också kunna göra.

De enda som kanske kan gråta är väl AB Svenska Fotbollsförbundet, som straffade svneska folket genom att låta den totalt oseriösa reklamkanalen TV4 sända matchen. Money talks - money rules.

Hur som helst. Jag ger fullständigt fan i om Svenska fotbollslandslaget tar sig till slutspel. Jag är så djävla trött på fotboll.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards