Alla inlägg den 29 september 2011

Av Stefan Manning - 29 september 2011 13:50

Nu fick jag ett mail om att min andra inlämningsuppgift precis hade blivit godkänd. det var väl bra. Å andra sidan skulle jag blivit riktigt förvånad, det var ju inte någon rocket science precis...

Av Stefan Manning - 29 september 2011 12:18

Jaha. Nu har jag varit iväg på lunchen och inhandlat en videokamera. Jag tänkte föreviga min ärade sambos framfart på Bromma flygfält när Hon skall delta i en kurs i stuntkörning.

Jag hade i och för sig funderat länge på att skaffa en och nu såga jag att det var rätt tillfälle. Men jag tänke in bli Partilles svar på Steven Spielberg...

Av Stefan Manning - 29 september 2011 06:11

Nu har Andrew Tutt-Wixner gjort ett nytt nummer av e-tidningen Nordic Ultra. En tidning om ultralöpning i Norden, skriven på engelska.

Jag måste säga att denna tidning höjer jag till skyarna, ett fantastiskt alster. Jättebra artiklar och härliga bilder. Äntligen en tidning för ultralöpare av ultralöpare. I detta nummer kan Ni läsa en konanfin artikel om Grand Union Canal Race.

Nummer två är inte ett dugg sämre än första numret.

Här är länken - läs själva:

http://issuu.com/nordicultra/docs/nordicultra2_2011


Av Stefan Manning - 29 september 2011 05:36

Jag blir bättre och bättre i knäet. Egentligen är det helt sanslöst och jag fattar nada. I måndags hoppade jag runt på kryckor och hade så ont att jag inte kunde ändra ställning i sängen då jag låg och sov.

I förrgår kunde jag gå runt hemma och framåt fagen behövdes inga kryckor. På kvällen var jag hos Petri som gick lös på knäet.

Igår kväll var jag ute och gick med LEK-gänget och det var inga problem. Idag fortsätter jag med stretch och se till att uppföra mig (läs - inte springa)...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards