Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Stefan Manning - 1 oktober 2011 23:40

Vi har kollat på musikalen Spamalot på Oscarsteatern. Gillar man Monty Python, gillar man Spamalot. En underbar föreställning i sann Monty Python anda. Jag kan verkligen varmt rekommendera denna musikal, en riktig höjdare.

Av Stefan Manning - 1 oktober 2011 23:25

Åter på hotellet. Det har varit en lång dag, men med ett underbart väder. Som en sommardag. Det var svårt att tro att det var den första oktober. Vi gick från Långholmen över Västerbron. Det var nog första gången jag var på den bron utan att vara klädd i löparkläder.Vi gick in mot stan via Norr Mälarstrand. Sedan in till Kungsan. Där ifrån till Sergels torg och Sveavägen. Där stannade vi och åt på en mongolisk restaurang. Nå'n biff med lök. Den var riktigt äcklig. Som att käka kött doppat i glidmedel.Till slut hamnade vi på en pub mitt emot centralen.

Av Stefan Manning - 1 oktober 2011 10:05

Nu startar jag upp hösten i ett nästan sommarlovet Stockholm. Fast färgen på träden avslöjar sanningen. Vi har vaknat upp i cellen på Långholmen, käkat frukost. Efter det tog vi varsin kopp kaffe och gick ner till stranden, där vi tittade ut över vattnet. Stark relaxvarning...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards