Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Stefan Manning - 5 oktober 2011 23:12

Onsdag = LEK. Men det var ingen speciell träning. Alla vara mer eller mindre justerade, så det fick bli en lugn promenad istället. Och för att ersätta alla energi som gick åt, plundrade vi Evas förråd av kanelbullar. Vilken åtgång...

Av Stefan Manning - 5 oktober 2011 13:03

Det blev lunchspinning till slut. Ett litet 45 minuterspass och det kändes fortfarande OK med knät, så länge jag inte eldade på för mycket med belastingsknappen.

Men jag blir så irriterad på folk som skall sitta bakom en och babbla. Det finns ta mej fan inget mer störande. Till och med intruktören fick säga åt dom att vara tysta. Orkar man babbla så, så orkar man vrida på mer motstånd.

Hur som helst, det skall nog kunna klara sig på lördag. Gäller bara att ta det lugnt och trampa igenom alla 24 timmarna...

Av Stefan Manning - 5 oktober 2011 10:26

Här är det tvära kast! Mötet jag röt över så mycket igår är inställt. Det gör att jag kan dra mig ner om en timma och köra detta spinningpass. Då får jag se om det blir lika bra utfall idag som det blev igår.

Snacka om att det är veligt på detta kneg, men för en gång skull gick det min väg. Hurra!

Av Stefan Manning - 5 oktober 2011 05:49

Så är vi nu framme vid halvtid, denna arbetsvecka. Gårdagen träning tog gott på mig. Framför allt var jag makalöst slö efter bastuträningen. Den skall jag göra flera gånger. Tveklöst.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards