Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 23:01

Nu har jag snickrat ihop min inlämningsuppgift i ämnet proteiner. Jag skall låta pappret ligga lite och titta igenom det igen imorgon. Korrekturläsa och eventuellt fånga upp lite felaktigheter eller förtydliga. Det brukar vara bra om den får ligga en dag innan man gör den slutligliga knådningen.

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 16:37

Då var vi där igen, då. För 43:e gången detta år. Äntligen fredag och allt det där. Den nya helgen kommer att bli riktigt fullsmockad med saker som skall hinnas med. Frågan är bara om allt kommer att hinnas med. TGIF på Er...

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 06:24

Hmmmm.... Jag skall se om jag kan få komma iväg och träna idag. Det verkar sitta djävligt långt inne just nu. Hade tänkt att springa in till jobbet idag, men fick överge dom planerna. Jag skall se om jag kan komma till träning till lunchen. det jag är i starkt behov av, är styrketräning. Men jobbet har gjort allt detta sönderryckt nu...

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 05:47

Kom på igår att jag inte hade skickat iväg mina räkningar för månaden. Så det blev att sätta sig ner med digipass och knacka koder. Jo, jag kör inte med autogiro. Det är en betalningsform jag är mycket allergisk mot. Elektronisk faktura är helt OK. Den kan jag ta upp och granska och sedan signera för betalning. Men autogiro, man bryr sig till slut inte om aviseringarna, utan företagen får bara gå in och dra. Jag kommer på mig själv de gånger jag haft autogiro att jag inte varit inne och kollat vad som sker.

Nix pix, det där kommer inte innanför min tröskel.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards