Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Stefan Manning - 10 januari 2012 10:05

Så där ja! Nu är banne mej dagen räddad. Jag är nu anmäld till Kiel marathon den 25 februari. Så nu blir det äntligen av att få springa denna. Och det kkan ju vara skönt med en platt mara efter Kalundborg och Sandsjöbacka Trail marathon. Jag ser verkligen fram emot denna lilla begivenhet.

Av Stefan Manning - 10 januari 2012 06:31

Sitter nu och funderar på att springa Kiel marathon. Den har jag i och för sig haft på min to-do-list ganska länge nu. Efter att ha tagit vintermaran i Kalundborg, så blev det den 37:e maran/ultran. W.R.T Sandsjöbacka kommer att bli nummer 38. Kiel skulle då bli nummer 39 och så sätter jag nummer 40 på Skövde 6H. Dessutom ligger jag i fas för min målsättning för 2012. Nu börjar det spritta i anmälningstarmen. Dessutom ligger den två veckor efter ultraintervallerna. Bra slagläge...

Av Stefan Manning - 10 januari 2012 05:46

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt igår. det visade sig att carina hade blivit ombedd att hoppa in i ett lag och spela bowling. Det var tydligen lite manskapsbrist. Så jag hängde med upp till lerum för att kolla in drabbningen. Efter en lite stapplande inledning (inte så konstigt när Hon inte rullat klot på flera månader), så blev det bättre och bättre. Och i sista matchen satte Hon motståndaren på plats. Laget Hon spelade för vann totalt. Hon är vass, Hon...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards