Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Stefan Manning - 12 januari 2012 15:45

Nu skall jag bokstavligen talat springa från mitt jobb. Det är dags att ta en långpanna till LEK gänget. Jag had gjort iordning lite Perpeteum och vätskeryggan i pentryt, när jobbarkompisarna sa: "Jaså, Du skall springa hem idag?" Men jag svarade dom att det skulle jag inte. Jag skulle till Kållered. Då kom ju frågan om vad jag skulle göra där och svaret kom ganska direkt att jag skulle träna.

Och då kom blickarna från dom, de skakade på huvudet och gick iväg. Jag kände mig faktiskt ganska go efter det svaret.

Av Stefan Manning - 12 januari 2012 06:50

Idag tog jag för ovanlighetens skull bussen till jobbet, det gick förvånansvärt smidigt. Frågan är om det lönar sig. Jag betalar ungefär lika för diesel än för ett månadskort. Dessutom skall jag springa rfån jobbet denna gång. ner till LEK i Lindome. det skall bli intressant.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards