Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Stefan Manning - 28 januari 2012 22:00

Som återhämtning till dagens löpning, bakade jag en pizza idag. En bit av den och en liten Carlsberg fick bli dagens belöning och laddning inför morgondagen. Nu skall jag se på sista avsnittet av Boardwalk empire. En av de bättre serierna som visas just nu.

Av Stefan Manning - 28 januari 2012 21:41

Efter att ha kopplat ner datorn idgag vid 16-tiden, så låg jag i startgroparna för en löptur. Vädret såg trots att det var mulet ute, så motbjudande ut. 2 minusgrader och nästan ingen vind. Helt OK. Jag sprang upp till Humlebadet och kom dit i skymningen. Hemresan gick i mörker, men jag hade förutseende tagit med mig pannlampan.

Det kändes skönt och avkopplande att få komma ut och rensa skallen. Som vanligt gick tankarna till mitt kommande projekt i Badwater. Inte ett träningspass utan att jag tänker på det. Men även flytt av webhotell upptar en hel del av tankearbetet nu.

Dagens löptur innebär även säsongspremiär för mina icebugs. Dom behövdes väl inte hela vägen. Men när jag kom till Jonsered så var valet mycket befogat. Som vanligt gick det inte fort, men det är ju inte det som är det är viktigast. Hela svängen blev 13,2 km. Det får duga. Imorgon blir det längre.

Av Stefan Manning - 28 januari 2012 09:47

När jag gick hem igår, så var det med vetskapen att jag är ledig fram till och med tisdag. Den lilla smolken i bägaren är att jag jobbar lite idag. Jag sitter hemma och är standby. Vi rullar ut de sista två lastvagnsåterförsäljarna i Sverige, Så ett nästa 4 årigt projekt har nått sin vägs ände. Det är med lättnad och lite vemod jag konstarerar detta och med lite stolthet. Jag har faktiskt byggt upp samtliga miljöer i det system de jobbar i. Och lite yrkesskadad blir man. När man åker förbi en dealer (återförsäljare) så tänker man. Där ligger PD02 eller 640.

Men när klockan slår 16 är jag redan ombytt och ger mig ut på en löptur.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards