Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Stefan Manning - 9 februari 2012 13:10

Jag har tillbringat lunchen med att lyssna på ett föredrag med som min vän Kari Martens höll. Jag känner igen mig en hel del i hans berättelse. Fick även hälsat på Michael Södermalm som talade innan Kari skulle upp på scen. Ett trevligt avbrott på dagen.

Av Stefan Manning - 9 februari 2012 08:33

Nu har man satt in ett brummande mätsintrument i vårt landskap för att göra mätningar på luftföroreningar, mögel etc. Denna lilla manick skall stå och brumma i 24 timmar. Smällar man får ta. Vi kommer ju att få ett resultat hur det står till med luften. Så jag är tacksam för mina hörlurar och Spotify.

Av Stefan Manning - 9 februari 2012 06:10

I övermorgon är det så åter dags för att springa lite längre än vanligt. Då är det ultraintervaller. Jag har förberett mig genom att äta lite mer än vanligt och gått till sängs lite tidigare. Sömnen är lite A och O i dessa förberedelser. Imorgon kommer jag att ta mig en liten extra tupplur efter jobbet. Sedan är det bara att mala på. Målet blir att at alla 8 intervallerna även denna gång.

Av Stefan Manning - 9 februari 2012 05:28

Tiden bara rusar iväg och enligt den gamla klassiska klyschan så har jag ingen aning om vart den har tagit vägen. Vecka 6 börja gå in på upploppet. Dagens stora händelse är att jag skall ta en tidig lunch och gå på ett kort föredrag med min gode vän Kari Martens. Jag har faktiskt aldrig fått tillfälle att lyssna på hans föredrag av olika anledningar. Men idag råder jag bot på det.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards