Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Stefan Manning - 10 februari 2012 20:24

Det var en händelserik dag idag. Jag fick besök på jobbet av Carina och vi åt en gemensam lunch. Riktigt trevligt minsann. Jag stämplade ut tidigt idag och vi åkte gemensamt hem. På vägen hem uträttade jag lite ärenden. Jag handlade lite föda a la ultraintervall special.

Dessutom hade jag flyt. på hemvägen hämtade jag mina skor från Wiggle på DHL. Två par ASICS Nimbums 13. Fick båda för 230 pund (2560 kr). ett par i Sverige kostar 1900 spänn. Det blir ju klockrent att få springa in dessa under varsin intervall ikväll. Nya skor och insppringing på köpet. Kanoners.

När jag var på väg ner till Allum för att handla fick jag ett SMS att min beställning med Perpeteum och HEED hade kommit. Så även energitillförseln var räddad. Jag hade förvisso en backup i form av Dahlblads Loadex som också är riktigt bra.

Så nu är allt klart för start. Det kommer att bli en underhållande och grymt jobbig dag och även en intressant resa i mitt inre...   :-)

Av Stefan Manning - 10 februari 2012 05:29

Vid midnatt smäller det! Då startar jag den första intervallen av åtta i årets första upplaga av ultraintervaller. Jag springer 10 km hemmavid och springer sedan 7 st 10 kilometare till med start var tredje timma. Så kl 21:00 imorgon går jag ut på den sista rundan.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards