Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Stefan Manning - 14 februari 2012 06:02

Alla pratar om det oranga kuvertet, men ingen verkar ha sett det. Då undrar ju vän av ordning, när detta fenomen skall dyka ner i brevlådan? Likaså kan man ju undra när det röda kuvertet kommer också.

Av Stefan Manning - 14 februari 2012 05:22

Så har det kommit mer sådan här djävla snö. Körningen in till jobbet idag, blev i halkigaste laget. Men lättar man lite på gasen, så går det bra. Som tur är, så är det nästan inga bilar ute när jag kör in och det är väl tur det. För snart kommer dessa personer ut på vägarna som skall köra så enormt överdrivet försiktigt. Det är dessa bilister som orsakar olyckorna, eftersom folk vill köra om dom. Och inte underlättar dom omkörning heller, när man kör förbi så ser man dom krampaktigt hållandes i ratten och stint stirrande framåt.

Idag var jag atcksam att få slippa dessa ufon...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards