Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Stefan Manning - 20 februari 2012 22:02

Jag vill tacka alla för alla positiva kommentarer om min artikel i tidningen Marathonlöparens senaste nummer. Det är alltid roligt att få feed back, speciellt positiv sådan. Sådant som gör att man kan skriva fler gånger. Tack skall Ni ha!  :-)

Av Stefan Manning - 20 februari 2012 21:22

Det är inte nog med positivt inflöde. Idag när jag satt och kollade på vetenskapens värld på SVT2 fick man helt plötsligt se Jamie Donaldson springa Badwater. Lycka! En dag skall jag också springa där.

Detta är kvalitets-TV, åt helvete med melodifestivalen.

Av Stefan Manning - 20 februari 2012 17:11

Idag kom ett paket från USA jag väntat på. Del två par ASICS Trail attack. Men en speciell sändning av Badwater souvenirer som jag beställt från Zombierunner - Badwaters officiella shop. Det blev en nyckelring med en miniatyr av the belt buckle alla deltagare får som går i mål. Den skall vara min inspriration och påminnelse om min stora dröm. Utöver det lite bildekaler, t-shirt, kepsar och handdukar. Allt detta skall jag ha och kunna se på, känna på när det känns som jobbigast. en påminnelse att hålla fast vid sin dröm och aldrig, aldrig ge upp. Whatever it takes.

Dessutom Badwaters officiella race caps DVD. I år inföll julafton den 20 februari.

Gissa om jag kommer att vårda dessa tingestar ömt. Har redan var nere och pyntat bilen med dekalerna  :-)

I have a dream and I will fullfill it...

Av Stefan Manning - 20 februari 2012 07:05

Ny vecka igen. Det har ju blivit lite springa av i helgen och dessutom har man hunnit ägna sig åt konst. Det kunde jag inte ens själv tro. Starten kunde blivit bättre. Jag har sovit ganska dåligt i natt och känner mig inte på hugget, precis. Men man överlever väl denna dag precis som alla andra.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards