Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Stefan Manning - 23 februari 2012 19:47

Så där ja! Då var arbetsveckan klar. Imorgon är jag ledig och skall frakta mig ner till Kiel, där det skall springas marathon på lördag. Just nu håller jag på att tvätta och sådana där trivialiteter. Känner mig fortfarande lite osäker. Det är inte helt OK i min högerfot. Jag lever på hoppet...

Av Stefan Manning - 23 februari 2012 06:20

Just nu föds det tronarvingar i det här landet och det hela tar rent hysteriska proportioner. Ledsen att behöva säga det, men dagens kungahus är av enbart representativ karaktär och har inget inflytande på makten i Sverige. Därför kan jag inte förstå varför detta skall haussas upp till dessa idiotiska proportioner. Nyhetsvärde - JA! Men det måste nog finnas lite gränser. Man skall till och med i detalj redogöra för vilken väg dom tog in till Karolinska sjukhuset. Herregud....

Av Stefan Manning - 23 februari 2012 05:48

Sista arbetsdagen denna vecka. Imorgon är jag ledig och då skall jag först sova - som man alltid gör då man är ledig. Senare på dagen går färden till Kiel, där jag skall springa Marathon.

Väderprognosen sär ca 8 plusgrader och 11 m/s, så det kan bli lite småtufft. Men det skall nog gå bra. Jag har ju tränat i sådana förhållanden.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards