Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Stefan Manning - 1 mars 2012 14:06

Detta med skottdag har orsakat oväntade problem idag på jobbet. Nu har vi börjat attt få ordning på torpet igen. Det skall bli skönta att få komma hem. Ikväll skall jag slappa framför TV:n, men först skall jag skaffa mig ett webhotell. Sedan blir det dags att flytta hemsida. Men det blir lite senare.

Av Stefan Manning - 1 mars 2012 09:35

Det blev en bra start på mars månad. En still transportlöpning till jobbet i morse. Jag startade när dev ar mörkt och var framme i dagsljus. Jag hatar verkligen att gå upp på morgonen, men när man kliver upp och få springa så här från mörker till ljus, genom gryningen då är det verkligen mumma för själen.

Det var 6 plusgrader på morgonen, men vinden var lite konstig. Det var ganska svag vind, men stundtals blåste det upp och låg på ihållande, sedan blev det lungt igen. Det var inga vindbyar, utan ihållande vind. Skumt.

Hur som helst kändes det bra. Lite småsegt på ett par ställen, men det kändes inte i kroppen att jag sprungit en mara i lördags. Jag börja bli riktigt bra på detta med återhämtning.

Så nu har jag öppnat löparmånaden mars med 24 km. mer kommer det att bli. Passade även på att passera 600 km totalt. Nu siktar jag mot 1000 km. Jiihaaa!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards