Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Stefan Manning - 12 mars 2012 20:23

När jag kom hem idag, formligen kastade jag mig i löparkläderna och gav mit ut i vårsolen. Det var 14 grader varmt ute och strålande sol. Vinden var försumbar.

Att få komma ut och utnyttja den sista delen av denna underbara dag är helt fantastiskt. Någon snabblöpning var det inte att tala om. Helgens 6 timmars satt fortfarande i lite, fast sådana bagateller funderade man inte över då. Det blev min sedvanliga runda upp till Humlebadet och lite kringeli-krokar hem och när jag stod utanför dörren hade jag avverkat 13,46 km.

Dagen till ära hade jag även skippat långtightsen och inriktat mig på trekvartslånga tights. Skaljackan som jag bott i hela vinter fick hänga kvar. Det blev bara en långärmad tröja med linne över. Nu har man korn på våren.

I och med dagens pass ligger jag i fas me löpningen - 10 km om dagen i snitt.

Av Stefan Manning - 12 mars 2012 09:35

I lördags fick jag en guld-medalj från något DM. men vare sig jag eller Roger som kom med den, kunde klura ut vilken tävling detta rörde sig om. Jag kikade i Västra Götalands verksamhetsberättelse, men där hittade jag inget. Mysteriet kvarstår. Kan jag inte lösa det, så lämnar jag tillbaka pengen. Jag vill inte ha guldmedalj för något jag inte har gjort.

Av Stefan Manning - 12 mars 2012 05:37

Att gå till jobbet en måndag morgon, efter en härlig helg är baske mig inget roligt. Men sån't är livet och det är inte mycket att be för. Svenska spel gav mig fingret även denna helg. Nåväl, då springer jag igång hamsterhjulet...  åååååh heeej....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards