Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Stefan Manning - 29 mars 2012 05:31

Jag börjar misstänka att min dator nu befinner sig på sin ålders höst. Istället för att sitta och slappa igår efter en riktigt lång och intensiv dag, så fick jag sitta och få datorn till att gå ordentligt. Framåt 22-tiden så fick jag kontroll på situationen. Först trodde jag att en minneskapsel hade ballat ur, men så var det inte. Jag misstänker att det är något på moderkortet i kombination med hög värme.

Ja, ja. Jag får väl ha lite konstgjord andning på burkskrället. Grejen var att jag har så mycket annat att göra så jag har inte tid med sådant här tjafs. Bland annat har jag en flyttning av domänen manning.nu att hålla i.

Av Stefan Manning - 29 mars 2012 05:25

Det var en riktig röjardag igår och jag hann inte skriva något i bloggen. Det började med en fin morgonlöpning till jobbet på 23,6 km. Som vanligt lika djävligt att gå upp, men väl uppe - lika fantastiskt att springa och möta gryningen. Jag timade det fint och hade en riktigt fin soluppgång uppe på Älvsborgsbron. det som inte var så kul var att pulsen krånglade och jag var uppe över 200 slag flera gånger. Misstänker att det var flimmer. Det var segt då och jag trodde mest att det berodde på att jag var på väg uppför Älvsborgsbron ner ifrån Jägerdorfsplatsen. Upplevde det inte som ett flimmer.

Nästa gång skall jag ta med salttabletter.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards