Alla inlägg den 1 april 2012

Av Stefan Manning - 1 april 2012 15:38

Jag öppnade april månad med ett litet nätt pass på 23,3 km. Ungefär samma runda som igår, med den skillnaden att jag avslutade med ett varv på ultraintervallbanan istället. Det var ganska fint väder ute om det inte hade varit för en sak. Vinden! Det blåste mer än satan och jag slet ont i motvinden, som jag hade ända uppifrån Humledabet och hela vägen ner till Lemmingsvallen i Utby. Att inte säga att vinden idag inte påverkade är en direkt och solklar lögn. Jag fick banne mig veta att jag levde. Passet blev 15 min längre än igår, men då var det också lite längre distans idag.

Hur som helst så var jag inte halvdöd när jag kom hem. Jag hade också förväntat mig att det skulle bli lite jobbigare idag eftersom jag drog 22,6 km igår. Men det var inte så farligt. Jag märker tydligt att jag börjar bli bättre och bättre på att återhämta mig.

Jag är mycket nöjd med starten på denna månad.

Av Stefan Manning - 1 april 2012 11:13

Det bästa när april står för dörren är att då är vintern på allvar över. Jag skall fira detta med en liten löptur idag och jag tänker inte lura någon.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards