Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Stefan Manning - 10 maj 2012 18:43

Då var det helg igen! Yesss!! Imorgon är jag ledig och då skall jag åka ner till sportmässan på Göteborgsvarvet och stå i 2XU:s monter. Det kommer jag att göra hela fredagen fram till ca 16 - 17. Och på lördag blir det långpanna. Göteborgsvarv + transportlöpning. Dags att komma in på banan igen.

Det skall bli kul.

Av Stefan Manning - 10 maj 2012 05:17

Jag kan ju inte med bästa vilja i världen säga att jag känner mig bra till mods och på ett strålande humör. All min energi går just nu åt för att komma tillbaka efter gårdagens käftsmäll. Det var ganska lojt hemma igår efter vår antiklimax.

Det var bara att duka av från bordet, byta om från träningskläder till hemmakläder. Jag och Carina kom oss inte för mycket igår. Vi tittade av sista avsnittet på Alcatraz. Sedan skulle jag städa lite i arbetsrummet. Men blev sittande framför datorn istället. Länge sedan jag var med om en sådan avslagen kväll. Det kändes som om hela dagen var fullständigt bortkastad.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards