Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Stefan Manning - 26 maj 2012 19:14

Tack så mycket för allt Ert stöd. Det låter som en klyscha men det betyder just nu så mycket mer än Ni kan ana. Jag är fortfarande mycket utmattad och tagen.

Igår var en av mina värsta dagar i mitt liv. Jag fick migförklarat att jag aldrig mer skulle kunna springa - ever. Detta resulterade i ett totalt sammanbrott och jag kände att hela mitt liv rasade ihop. Men Carina raggade tag i överläkaren och det visade sig att så inte var fallet. Jag skulle inte utesluta det, men det fanns inget som pekade på att jag inte skulle kunna springa. Hela den dagen var jag ett vrak.

Idag känns det bättre och jag får påbörja resan tillbaka. En sak kan jag säga. Det är en djävla uppförsbacke. Era kommentarer här och stödet på jogg.se fick mig att gripa efter det lilla halmstrået idet totala mörkret jag var i igår.

Tack för att Ni finns.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards