Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Stefan Manning - 2 juni 2012 18:11

I år bet det verkligen i skinnet för många. Det var riktiga grisförhållanden. Jag skulle gärna varit där och sprungit eftersom jag tränat året runt utomhus i alla väder. Då är vädret faktiskt inga större problem. Men är man förbredd så är det faktiskt  inte så stora problem, även om man önskar sig bättre väder- Allting går utom små barn och tandkräm tillbkas på tuben.

Av Stefan Manning - 2 juni 2012 17:54

Idag hade jag tänkt att kolla på Stockholm marathon och det gick ju med ett visst besvär. Jag har under den tiden sändningen pågick aldrig upplevt ett sådant djävla spring. Det skulle tas prover och en massa krafs. Typiskt när det väl en gång visas vettig idrott i TV, men det lugnade ner sig under den andra halvan av sändningstiden.

Jag har fortfarande ont i vänster sida. I förrgår gjorde det så ont att jag inte kunde sitta upp, men det klingar sakta av och är betydligt bättre.

För en kort stund sedan fick jag beskedet av en läkare att smärtan jag hade i sidan inte var muskelrelaterat eller någon lunginflammation- Jag hade fått en infarkt i mjälten, så det var ju inte undra på att det gjorde ont. Men som sagt så avtar detta och det blir sakta bättre. Det behandlas med blodförtunnande medicin.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards