Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Stefan Manning - 24 juni 2012 17:33

Med tanke på vad som har hänt och hur nära ögat det var, så har jag nu uppdaterat mitt vita arkiv, som berättar praktiska ting i händelse av min hädangång. Detta för att det inte skall bli tjafs eller undringar. Sådant underlättar även det praktiska då det formella skall redas ut. Icke att förväxla med ett testamente.

Låter lite ödesmättat, men det är faktiskt himla skönt att få det gjort. För min del kan ju vad som helst hända. Jag har även förberett en fil med alla mina inloggningar till olika ställen, som gör det möjligt att i efterhand kunna gå in och avsluta och ta bort konton överallt.

Uppmanar Er att gör likadant, man vet ju aldrig vad som väntar bakom hörnet.

Av Stefan Manning - 24 juni 2012 11:47

Så var dagens träningspass avklarat. Det blev den vanliga rundan på ultraintervall-banan, med Carina som draghjälp. Trots att jag upplever samma ansträngningsgrad som tidigare, så går det nu avsevärt fortare. Så på denna front märks resultat i alla fall.

Av Stefan Manning - 24 juni 2012 07:56

Det går sannerligen upp och ner. Jag vaknade strax efter 6:00 i morse - klarvaken. trots detta känner jag mig totalt matt i hela kroppen. Nu har jag legat en stund i sängen och läst, så nu känner jag mig piggare. Det märkss att jag har varit med om en riktig brutal resa och att min kropp fortfarande inte har återhämtat sig från det äventyret, äben om jag gör mycket små framsteg.

Denna rehab kommer att ta mycket lång tid, det är ett som är säkert. Jag bråttas samtidigt med en inre rastlöshet. Trots att tålamod är mitt andra namn, kan jag inte komma från denna rastlöshet. Det hela har nu utvecklat sig lite till en viljornas kamp. En kamp jag inte tänker förlora.

Av Stefan Manning - 24 juni 2012 06:30

På midsommarafton hade vi verkligen laddat upp med mat (inte så mycket dryck). Kanske lite för mycket för vi var ganska mätta och belåtna redan efter sillen och potatisen. Vid nio-tiden på kvällen kom vi på att vi hade kött som skulle grillas också. Men det hade vi inte lust med - då.

Så igår tog vi en "sittning" till med våra vänner och hade en trevlig kväll. Så den helg har vi garanterat undgått att svälta i alla fall...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards