Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Stefan Manning - 25 juni 2012 20:22

Lite sjukskrivningsterapi. Jag har halat fram min vinylspelare som jag fick i födelsedagspresent och spelar in gamla vinylsinglar på ett SD minneskort i MP3 format. Gör lite provinspelningar nu, sedan skall det bli lite mer fullskaligt och så får man en nostalgitrip på köpet.

Av Stefan Manning - 25 juni 2012 14:49

Dagens motionspromenad blev en riktigt kvick en. Jag hade satt på mig komplett regnställ och gav mig ut. Härlig känsla att kunna vara ute och röra sig trots ösregn och dessutom inte bli berörd av det. Det blev drygt 3 kilometer idag och det på ett tempo under 12 min per kilometer. Så snabbt har jag inte gått sedan jag kom från sjukhuset och det kändes bra under tiden.

Blodtrycket låg perfekt när jag mätte vid hemkomsten.

Av Stefan Manning - 25 juni 2012 07:36

Jag har fått in ett irriterande virus - Google redirect virus - i maskinen, som gör att om jag öppnar en sidan, exempelvis en artikel i GP, så kastas jag tillbaka till startsidan efter par sekunder. Har nu skaffat en programvara spyhunter som förhoppningsvis skall fixa detta. Den står och tuffar på nu. Vi får se om det var bortkastade pengar eller inte.

Av Stefan Manning - 25 juni 2012 07:10

Regnet det bara öser ner. Och mer skall det bli idag. I princip kommer kranen att vara helt öppen idag, så det blir till att ta fram både regnbyxor och regnjacka inför dagens obligatoriska 2 km promenad. Inte fan skall lite regn få stoppa mig. No way.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards