Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Stefan Manning - 2 juli 2012 18:41

Så var läkarbesöket avverkat. Det var en väldigt slapp tillställning. Vi fick vänta nästan en timma för att han skulle komma. Sista budet vi hörde var att han läste i journalerna. Jag tycker nog att det skulle vara gjort INFÖR läkarbesöket. Hur som helst framkom inte så mycket nytt av detta besök. Inte mer än att jag kunde se fram mot en ny CT i mitten av september. Annars var det mest rundsnack. Fick inga konkreta svar på mina frågor heller. Så i mitt tycke var detta ett ganska meningslöst besök. Jag kunde lika gärna tagit det på telefon och därmed slippa omaket med att åka buss och spårvagn.

Det positiva var att när jag skulle därifrån, så hejdade hon i kassan mig och sa att jag skulle få patientavgiften tillbaka eftersom jag fick vänta så länge. Alltid något.

Av Stefan Manning - 2 juli 2012 10:20

Idag blir det ingen gång på UI-banan. Den ersätts istället med att jag skall åka kollektivt till Sahlgrenska. Dessutom fick jag i mig ett rejält gåpass i Nösslingen igår. För att inte prata om lite simning. När jag väl kommit ner i vattnet tog jag mig några korta simturer och provade en lugn crawl. Det var totalt ca 25 - 30 m. Men det kändes skönt. Jag fick lite triathlonkänsla där ett tag. Det var bara cykelmomentet som fattades.

Av Stefan Manning - 2 juli 2012 10:16

Idag skall jag på mitt första återbesök hos kärlkirurgen på Sahlgrenska. Frågan är väl om man skall ha på sig kevlarväst när man åker dit. Hur som helst har jag ganska stora förväntningar på detta besök och jag har med mig ett batteri av frågor.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards