Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Stefan Manning - 4 juli 2012 19:55

Just nu ligger både jag och CArina som två döa sillar i soffan och orkar ingenting. Dagens övningar tog hårt på oss båda. Orsaken att jag skriver i bloggen är att jag måste resa mig upp och ta kvällsmedicinen. Vi sover nog hårt i natt.

Av Stefan Manning - 4 juli 2012 17:11

Nu är vi tillbaka efter ännu en dag på stan. Vi är ganska slitna nu. Två dagar på raken inne i grytan tar hårt måste jag erkänna. Så den närmaste planen är att kasta sig på soffan och ta en lur. mer än så orkar jag inte. Det som var bra var att vi hann fixa ringar idag.

Av Stefan Manning - 4 juli 2012 09:39

Det var lite svårt att somna igår. En känsla av rastlöshet kröp genom kroppen. Kan inte riktigt förklara det. Det var många tankar som for genom skallen och lite nya insikter som jag gjorde.

Antar att det är en process som är nödvändig och jag lät den ha sin gång. Bläh! Det där lät ju lite väl storsint, men så var det.

Idag skall det återigen bli en tur in till staden.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards