Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Stefan Manning - 7 juli 2012 16:51

Igår var jag nere och lånade ett lass ljudböcker på biblioteket. Tyvärr hittade jag inte allt på MP3-skivor utan fick låna ljudböckerna i vanligt CD-format. Bland annat Ernst Brunners ljudbok om Karl XII. Naturligtvis fanns inte den på MP3 utan endast på CD-skivor - 32 st!! Så nu är det ett ett jäkla rippande av CD-skivor. Jag har dessutom en bok som handlar om Ludvig XIV fast den är bara på 8 CD. Så just nu går Windows mediaplayer varm. Jag hade en bärbar CD-spelare men den vete sjuttsingen vart den har tagit vägen.

Av Stefan Manning - 7 juli 2012 16:19

Håller på att skriva ner min egen berättelse om min aorta dissektion. Vad som hände, hur jag upplever det och hur jag känner. Det känns viktigt för mig att få gå igenom förloppet och bearbeta det. Med andra ord lite terapi för min själ och ett sätt för mig att skingra alla tankar och funderingar som far genom skallen. Det lär ju bli en ganska lång berättelse. Jag får se hur det landar.

Jag oroar mig lite för min framtida löparkarriär om jag skall vara uppriktig.

Av Stefan Manning - 7 juli 2012 14:20

Dagens träningspass blev två varv på UI-banan och totalt 4,3 km. Det kan jag ju inte vara missnöjd med. Jag får vara tacksam för det lilla jag kan få. Men så fort jag är ute och går, växer drömmen om kommande tävlingar. Kan inte hjälpa det, så är det på denna modellen....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards