Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Stefan Manning - 10 juli 2012 20:50

Jaha! Och hur kom jag nu in på detta? Av någon okänd anledning, började jag grotta i mina MP3-filer som jag har när jag är ute och springer. Nu kan jag inte släppa detta. Det är ju så läckert att lyssna på alla låtar. Kanske är det för att jag letar efter en lite "kamplåt" som skall bli min ledstjärna under rehaben...

Av Stefan Manning - 10 juli 2012 14:20

Nu har jag lämnat av utrustningen för mitt 24 timmars blodtryck uppe på Östra och efter lite diverse ärenden är jag åter hemma. Jag känner mig fortfarande lite off idag. Det märktes väldigt tydligt när jag inte gick på medicin. Hela dagen känndes det konstig inom mig och det tog hela dagen innan jag fattade hur det låg till.

Av Stefan Manning - 10 juli 2012 10:58

Om en liten stund skall jag åka upp till Östra och ta bort mig 24 timmarsblodtryck. Har fått lite vibbar från sjukhuset när jag gått med den prylen på mig. Det skall bli skönt att få av den.

Av Stefan Manning - 10 juli 2012 10:26

Är inne i en liten neggig spiral just nu. Jag vaknade kvart i tio idag och missade morgonmedicinen med nästan 2 timmar. Jag kände mig inte på topp igår. Idag känns det i alla fall lite bättre. Det finns en oro och otålighet inom mig som tydligen inte fått komma ut. Så jag får jobba på detta idag. Kan ju för fan inte sitta här och vara neggig resten av livet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards