Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Stefan Manning - 21 juli 2012 14:48

Nu är jag hemma igen efter ett bra pass. Jag och Carina gick idag hemifrån Partille in till Nordstan, för att prova och hämta våra vigselringar vi hade beställt.. Jag lånade Carinas stavar och körde på. Det var ett perfekt väder och vi höll ett tempo som inte var snabbt, men inte heller långsamt.

Vi gick in utmed Säveån och sedan via Gamlestaden, Marieholm och city. Jag kände aldrig någon tveksamhet i gången och höll igång med stavarna. Till hjälp och pepp körde vi med lite dunka-dunka från våra MP3-spelare. Det gör så himla mycket med musik i öronen.

Väl framme tog vi en liten kort matpaus innan vi hämtade ringarna. Jag hann dessutom med att handla ett par egna stavar innan vi tog bussen hem. Milt uttryckt är både jag och Carina nöjda med dagens pass.

Av Stefan Manning - 21 juli 2012 08:59

Idag skall jag ut på ett längre gå-pass. Det börja bli dags att träna inför ultraintervallerna lite. Jag får se hur mycket det blir där. Men på ett eller annat sätt skall jag deltaga.

Nu sitter jag och laddar upp med kaffe och så skall det bli lite frukost, innan jag och Carina ger oss iväg.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards