Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Stefan Manning - 26 juli 2012 19:23

Det var ett givande läkarbesök idag. Vi gallrade lite lätt i medicinlistan och snackade allmänt om mina läkemedel. Läkaren jag mötte var duktig och kunde sina saker. Hon svarade på alla mina frågor och lite till. Det visade sig att det var hon som tog hand om mig då jag blev akut sjuk och var tvingen att operera min buk-angina. Tyckte ansiktet verkade bekant.

Dessutom nådde jag även frikortsgränsen idag. Så nu har jag rikort till 7 maj nästa år. Det gick ju snabbt att jobba upp det frikortet.

Av Stefan Manning - 26 juli 2012 12:45

Idag tar jag det lilla lugna. Jag skall avverka ett läkarbesök, sedan tänkte jag faktiskt se vad jag kan förbereda inför helgens ultrainterbvaller och tänka igenom hur jag skall tackla detta. Alla intervaller? Full distans? osv, osv. Det jag vet med säkerhet, är att jag inte kommer att springa. Det blir till att powerwalka. Årets upplaga kommer verkligen att bli ad hoc. Jag har bestämt mig för att göra den första intervallen på full distans (10 km). Därefter blir det att känna efter vad jag kan göra eller inte göra.

Hur som helst så ser jag fram emot lördagen (även om man flaggat upp för regn under natten).

Av Stefan Manning - 26 juli 2012 09:07

Om jag nu har räknat rätt, så gjorde jag igår min 16:e elkonvertering och tyvärr inser jag att det inte kommer att bli den sista heller. Bara att - face the facts. Det blev en ganska turbulent dag igår och som vanligt så här dagen efter, så kommer tröttheten. Som ett brev på posten.

Det jäkligaste med detta är att jag kan åka på ett flimmer och det spelar ingen roll om jag är aktiv och tränar som en elitidrottare eller om jag är en inbiten soffpotatis.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards