Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Stefan Manning - 4 maj 2007 10:30

Igår var jag nere vid Åbys banor och pratade med vaktmästaren om omklädningsmöjligheter inför vårat 6 timmars lopp. det skulle inte vara några problem. Jag skall nu sammanställa allt och göra en officiell inbjudan. Så den 8/9 kommer det att bli ett 6 timmarslopp på Åby.

Det är mycket på jobbet nu. Man kan säga att vattennivån steg från knähöjd till näsnivån på ett ögonblick.

Jag kämpar med synen. Sedan min progressiva glasögon gått sönder har jag hittat ett gammalt par från slutet av 80-talet. Något svaga men det får duga. Den 25 maj skall jag till en klinik och göra en inledande undersökning, som skall ge vid handen om jag kan genomföra en laseroperation och slippa brillorna för gott. Det skulle vara himla skönt. Men efter den undersökningen kommer jag att ta beslut om jag skall stasa på detta eller köpa ny progressiva brillor för 7500 spänn.

Träningen går hyfsat. I helgen som var fick jag till två rejäla långpannor. Viktminskningen börjar och så sakta. Nu gäller det att hålla farten uppe på alla fronter. Maj månad kommer bli en djävulsk månad. Mycket aktiviteter på på hemmafronten och på jobbet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards